Ανάγκη προβολής & διαφήμισης στο διαδίκτυο
Στις μέρες μας το διαδίκτυο αποτελεί πλέον ένα από τα βασικότερα εργαλεία αναζήτησης, προβολής, διαφήμισης, σύγκρισης και αξιολόγησης ενός προϊόντος ή μιας επιχείρησης.
Στην περίπτωση ενός εστιατορίου η ανάγκη προβολής και συγχρόνως διαφήμισης γίνεται επιτακτική, πόσο μάλλον όταν η επιχείρηση δραστηριοποιείται σε ένα μέρος τουριστικό όπως η Ελλάδα και απευθύνεται σε πελάτες από όλο τον κόσμο. Αρκεί μόνο να παρατηρήσουμε το μερίδιο αγοράς που κατέχει το ίντερνετ στην προβολή και διαφήμιση της χώρας παγκοσμίως.
Πιο συγκεκριμένα, ένα εστιατόριο έχει να επιδείξει την κουζίνα του, τα πιάτα του. Εκείνα για τα οποία ο κόσμος έχει ακούσει, έχει δοκιμάσει, ή θέλει να ενημερωθεί. Συγχρόνως προβάλει τον χώρο του, την περιοχή του και ότι άλλο έχει (ιδιαίτερο, κλασικό, μοναδικό) για να προσελκύσει νέους πελάτες και όχι μόνο!
Συντάκτης: Γιώργος Κουτσογιαννόπουλος