HTTPS: Ασφάλεια, Αξιοπιστία, Ταχύτητα
Τι είναι το HTTPS;
Το “HTTPS” (Secure Hyper Text Transfer Protocol) είναι ένα πρωτόκολλο επικοινωνίας μεταξύ ενός χρήστη διαδικτύου ή μιας εφαρμογής, με ένα εξυπηρετητή (server), για την προβολή μιας ιστοσελίδας/online πληροφορίας.
Οι περισσότεροι θα το έχετε προσέξει κατά την περιήγησή σας σε ιστοσελίδες όπου εμφανίζεται στην αρχή των διευθύνσεων (“https” URLs) ή/και σαν ένα “λουκετάκι” που εμφανίζεται στη γραμμή διευθύνσεων του περιηγητή σας (browser) ή/και με την ένδειξη “secure” και πάλι στη γραμμή διευθύνσεων του περιηγητή σας.
Η διαφορά με το πρωτόκολλο “HTTP” (Hyper Text Transfer Protocol) είναι ότι με την χρήση του πρωτοκόλλου “HTTPS” η μεταφορά των δεδομένων γίνεται αποκρυπτογραφημένα, με μεγαλύτερη ασφάλεια και ταχύτητα (ιδιαίτερα στην περίπτωση που το πρωτόκολλο “HTTPS”, συνδυάζεται με το πρωτόκολλο HTTP/2).
Ποιες είναι οι ανάγκες;
Οι ανάγκες στο διαδίκτυο ολοένα και αυξάνονται. Μαζί τους αυξάνονται και οι απαιτήσεις στα συστήματα για μεγαλύτερη ασφάλεια κατά την πλοήγηση, την συλλογή και την μεταφορά των δεδομένων μεταξύ των χρηστών και των εφαρμογών που αυτοί χρησιμοποιούν (e-mail, social networks, e-commerce, mobile apps, cloud services, private networks, intranet/extranet, κ.α).
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο νέος κανονισμός προστασίας προσωπικών δεδομένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (GDPR) όπου απαιτείται η αποκρυπτογραφημένη ανταλλαγή πληροφορίας μεταξύ χρήστη και συστημάτων επεξεργασίας/φύλαξης δεδομένων. Αυτό επιτυγχάνεται με τη χρήση του πρωτοκόλλου επικοινωνίας “HTTPS” στην ιστοσελίδα σας.
Παράλληλα, αναγκαία κρίνονται η αξιοπιστία των συστημάτων και η ταχύτητα με την οποία γίνεται η ανταλλαγή των δεδομένων online.
Πως το πετυχαίνουμε;
Το τρίπτυχο Ασφάλεια, Αξιοπιστία, Ταχύτητα το πετυχαίνουμε με την χρήση του πρωτοκόλλου επικοινωνίας “HTTPS” στην ιστοσελίδα σας. Για να “τρέχει” η ιστοσελίδα σας μέσω “HTTPS”, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η χρήση του πιστοποιητικού “SSL”, όπου βεβαιώνει την κυριότητα των στοιχείων του ιστότοπού σας και εξασφαλίζει την αποκρυπτογραφημένη μεταφορά των δεδομένων (χρήστη-σύστημα / σύστημα – εφαρμογή).
Είναι αναγκαίο για την ιστοσελίδα σας;
Πλέον, η χρήση SSL κρίνεται απαραίτητη για κάθε ιστοσελίδα. Έτσι πιστοποιείται η ασφάλεια κατά την πλοήγηση των χρηστών του διαδικτύου από και προς την ιστοσελίδα σας. Ιδιαίτερα όταν ο χρήστης καλείται να αγοράσει ή να καταχωρήσει προσωπικά δεδομένα σε αυτή. Με την εξέλιξη της τεχνολογίας, η μετάβαση αυτή γίνεται ακόμα πιο εύκολα και με μικρότερο κόστος, αφού η έκδοση των πιστοποιητικών και η επιβεβαίωση των στοιχείων δεν απαιτούν πλέον φυσικούς πόρους (hardware control) αλλά εξελιγμένα προγράμματα ελέγχου (software control).
Επιπρόσθετα, οι περισσότεροι περιηγειτές (browsers) ενημερώνουν τους χρήστες έαν οι επισκέπτες βρίσκοτναι σε ασφαλές ή όχι περιβάλλον με την ένδειξη “secure” / “not secure” στη γραμμή διευθύνσεων του περιηγητή σας.
Δεδομένου λοιπόν οτι το internet στρέφεται εξ ολοκλήρου στην εποχή και χρήση του πρωτοκόλλου HTTPS, κρίνεται πλέον απαραίτητο για κάθε ιστοσελίδα να συμμορφωθεί και να συμπορευτεί με την αυτήν την εξέλιξη, εξέλιξη η οποία θα κάνει την ιστοσελίδα σας ανταγωνιστική και συμβατή με τη νέα τεχνολογία!
Ποια τα πλεονεκτήματα;
Το πρωτόκολλο επικοινωνίας HTTPS (μέσω χρήσης του πιστοποιητικού SSL) σας παρεχει:
- Ασφαλή και γρήγορη πλοήγηση των επισκεπτών στην ιστοσελίδα σας.
- Συμβατότητα GDPR, ο νέος κανονισμός προστασίας προσωπικών δεδομένων την Ευρωπαικής Ένωσης.
- Περισσότερη αξιοπιστία κατά την μεταφορά δεδομένων (φόρμα επικοινωνίας, προσωπικά στοιχεία, e-mail, αγορές, κρατήσεις).
- Μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα και καλύτερη κατάταξη της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης, έναντι των ανταγωνιστών σας.
- Δυνατότητα συνεργασίας/επέκτασης με συστήματα & εφαρμογές που απαιτούν αποκρυπτογραφημένη μεταφορά δεδομένων (πληρωμές, επιβεβαιώσεις, επικοινωνία βάσεων δεδομένων, μεταφορά προσωπικών δεδομένων, στοιχεία κρατήσεων κ.τ.λ).
Πώς να αναβαθμίσετε την ιστοσελίδα σας;
Για την αναβάθμιση της ιστοσελίδας σας έτσι ώστε να μπορεί να λειτουργεί με το πρωτόκολλο “HTTPS”, θα πρέπει να πληρούνται μια σειρά από προϋποθέσεις. Μερικές από αυτές είναι:
- Υποστήριξη λειτουργιών και ελέγχου από τον εξυπηρετητή (server) όπου φιλοξενείται η ιστοσελίδα σας.
- Προμήθεια πιστοποιητικού SSL. Υπάρχουν τρεις βασικές κατηγορίες πιστοποιητικών SSL, ανάλογα με τον βαθμό πιστοποίησης, την χρηματική εγγύηση στην περίπτωση ζημιάς/υποκλοπής στοιχείων και την φύση της εφαρμογής που αυτό θα εξυπηρετεί (online πωλήσεις, μεταφορά δεδομένων, καταχώρηση στοιχείων, ή άλλο):
Domain Validation: Πρόκειται για πιστοποίηση βασικού επιπέδου με ή χωρίς χρηματική εγγύηση. O οργανισμός που αιτείται το πιστοποιητικό πρέπει απλά να επιβεβαιώσει ότι το domain name είναι έγκυρο και του ανήκει.
Organization Validation: Yψηλότερου επιπέδου πιστοποίηση. Ο οργανισμός ή η επιχείρηση που αιτείται το πιστοποιητικό πρέπει, εκτός από την ιδιοκτησία του domain name, να επιβεβαιώσει εταιρικά στοιχεία όπως: επωνυμία, πόλη, νομός, χώρα που εδρεύει η επιχείρηση.
Extended Validation: Πρόκειται για την αυστηρότερη διαδικασία ελέγχων. Η διαδικασία αποτελείται από 7 επίπεδα και αφορά: την αποκλειστική ιδιοκτησία του domain name, την έδρα του οργανισμού, τη φυσική και νόμιμη υπόστασή του, τη λειτουργία του, την επιβεβαιώση ότι ο ίδιος ο οργανισμός αιτήθηκε την έκδοση του SSL καθώς και τη φυσική και νόμιμη ύπαρξη του νομίμου εκπροσώπου. - Εγκατάσταση και έλεγχος σωστής λειτουργίας
- Παραμετροποίηση κώδικα στην ιστοσελίδα σας έτσι ώστε να επικοινωνεί πλέον αποκλειστικά με την χρήση του πρωτοκόλλου επικοινωνίας “HTTPS”.
- Ανανέωση πιστοποιητικού SSL στην περίπτωση που φτάνει στην λήξη του (ο χρόνος ανανέωσης διαφέρει ανάλογα το πιστοποιητικό, συνήθως είναι ετήσιας διάρκειας)
Για την πιστοποίηση της ιστοσελίδας σας, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να σας συμβουλέψουμε και να σας βοηθήσουμε να αναβαθμίσετε της υπηρεσίες που προσφέρετε στους επισκέπτες/πελάτες της επιχείρησής σας.
www.f-web.gr / [email protected]
Συντάκτης: Γιώργος Κουτσογιαννόπουλος
Κατασκευή Ιστοσελίδας με χρήση “template”. Όλα όσα πρέπει να ξέρετε!
Πολλά λένε, πολλά ακούγονται, πολλοί ειδικεύονται και πολλοί δεν γνωρίζουν…
Όλα αυτά αποτελούν ένα συνδυασμό που κάνει δύσκολο το έργο του επιχειρηματία στο να επιλέξει ανάμεσα στην λύση της χρήσης ενός έτοιμου template για την ιστοσελίδα της επιχείρησής του ή στην σχεδίαση και κατασκευή ενός “Sur Mesure” (στα μέτρα της επιχείρησης δηλαδή) Website.
Τι είναι το “template”;
Το “template” λοιπόν είναι μία προ-σχεδιασμένη (κατασκευασμένη) ιστοσελίδα – πρότυπο (όχι με την έννοια ISO…!) η οποία είναι συμβατή με Δυναμικές Πλατφόρμες Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS Platform).
Με πιο απλά λόγια:
Είναι ένα καλούπι το οποίο (πρέπει να) κατασκευάζεται με σωστές/συγκεκριμένες προδιαγραφές και με αρκετές δυνατότητες έτσι ώστε ο προμηθευτής να μπορεί να το πουλήσει στην αγορά και να καλύψει όσες περισσότερες περιπτώσεις αγοραστών μπορεί. Για παράδειγμα, αυτό το ίδιο καλούπι να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την προβολή μιας ιστοσελίδας ξενοδοχείου, μιας ιστοσελίδας εστιατορίου, μίας ιστοσελίδας ανθοπωλείου, μίας ιστοσελίδας κομμωτηρίου ή ακόμα και για προσωπικές ιστοσελίδες (πχ. μουσικού, φωτογράφου, blogger κτλ).
Ανακαλύψαμε την Αμερική;
Όχι βέβαια! Από την αρχέγονη εποχή του internet και της κατασκευής ιστοσελίδων, υπάρχουν έτοιμα “template” για να κάνουν την ζωή των προγραμματιστών πιο εύκολη αλλά και το κόστος υλοποίησης μίας ιστοσελίδας για τον επιχειρηματία μικρότερο.
Χρειάζομαι ένα “template” για το ξενοδοχείο μου. Τι πρέπει να γνωρίζω;
Κάθε “template” συνοδεύεται από δυνατότητες και χαρακτηριστικά τα όποια καθορίζονται από αυτόν που το κατασκευάζει. Συνήθως (λόγω μεγάλου ανταγωνισμού) αυτός που κατασκευάζει ένα “template” προσπαθεί να παρέχει στον αγοραστή ευκολία, πληθώρα δυνατοτήτων και ευελιξίας στον τρόπο που θα μπορεί ο προγραμματιστής να το δουλέψει και έπειτα ο επιχειρηματίας να διαχειριστεί και να προβάλει την ιστοσελίδα του στο ιντερνέτ.
Σημειώνουμε, ότι η σωστή επιλογή ενός κατάλληλου “template” είναι πολύ σημαντική για την αποφυγή θεμάτων ασφαλείας, συμβατότητας και αδυναμίας κάλυψης των αναγκών.
Θα είναι δηλαδή ίδια η ιστοσελίδα μου με μία άλλη που χρησιμοποιεί το ίδιο “template”;
Και ναι, και όχι!
Ναι ως προς τον τρόπο λειτουργίας, ευελιξίας, πρωτοτυπίας και εμπειρίας χρήσης των επισκεπτών (χρηστών του ιντερνέτ).
Όχι ως προς τον τρόπο παρουσίασης και φυσικά το προϊόν.
Τι εννοούμε ως προς τον τρόπο παρουσίασης όμως;
Όπως αναφέραμε παραπάνω, το “template” αποτελεί στην ουσία ένα καλούπι. Τα καλούπια έχουν συγκεκριμένη δομή και χαρακτηριστικά. Για να μπορέσουμε να δώσουμε μια ταυτότητα σε αυτό το καλούπι, ο κατασκευαστής μας δίνει την δυνατότητα να αλλάξουμε χρωματισμούς, μεγέθη, σειρά και τρόπο εμφάνισης και φυσικά περιεχόμενο. Αυτά είναι που κάνουν ένα template να διαφοροποιείται κατά την χρήση του.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα χρήσης ενός “template” για την κατασκευή μιας ιστοσελίδας;
- Το κυριότερο πλεονέκτημα είναι το χαμηλότερο κόστος κατασκευής
- Μικρότερος χρόνος υλοποίησης του έργου*. Εφόσον υπάρχει η δομή, αυτό που χρειάζεται είναι η οργάνωση της ύλης, η επεξεργασία και η προσθήκη αυτής στο “template”.
*Ο χρόνος υλοποίησης του έργου καθορίζεται κυρίως από τις παρεμβάσεις/αλλαγές που (σίγουρα) θα χρειαστεί να γίνουν έτσι ώστε το “template” να αποκτήσει τον χαρακτήρα που επιθυμούμε και να προβάλλει την επιχείρησή πιο σωστά. Σε μερικές περιπτώσεις ο χρόνος αυτός ισοφαρίζει και τον χρόνο κατασκευής από το μηδέν!
- Εξίσου (φαινομενικά) επαγγελματικό αποτέλεσμα: Με την σωστή επιλογή και χρήση ενός “template” καταφέρνουμε να δείξουμε μία άρτια και επαγγελματική δουλειά
- Χρειάζεται ελάχιστος προγραμματισμός! Αρκεί ο αγοραστής να έχει αποκτήσει εμπειρία χρήσης με το αντικείμενο, οπότε μπορεί και ο ιδιώτης να επιλέξει την λύση αυτή, παρακάμπτοντας μια εταιρία που παρέχει σχεδίαση και κατασκευή ιστοσελίδων (είτε με χρήση “template” είτε όχι).
Ποια τα μειονεκτήματα χρήσης ενός “template”;
- Δεν υπάρχει ευελιξία στην σχεδίαση και στον τρόπο παρουσίασης του προϊόντος. Αυτό είναι ίσως και το κυριότερο, αφού δεν αφήνει στον πελάτη την δυνατότητα να πρωτοτυπήσει, να επιλέξει, να διαφοροποιηθεί και να προσφέρει το καλύτερο στους πελάτες του.
- Πολύ μειωμένη ταχύτητα πλοήγησης (η λεγόμενη “βαριά ιστοσελίδα”). Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ένα “template” για να καλύψει μεγάλο εύρος αναγκών, είναι φορτωμένο με πολύ κώδικα (θα λέγαμε με απλά λόγια) πράγμα που το κάνει πολύ πιο αργό από ότι μία ιστοσελίδα που χρησιμοποιεί αυτό που χρειάζεται και μόνο.
- Θέματα ασφάλειας . Εφόσον έχουμε χρήση ενός ίδιου “template” από πολλούς (σε συνδυασμό με την χρήση κάποιας δυναμικής πλατφόρμας -για παράδειγμα WORDPRESS η οποία είναι και η πιο διαδεδομένη για την εξυπηρέτηση τέτοιων αναγκών), το θέμα της ασφάλειας γίνεται μεγαλύτερο και απαιτεί συνεχείς αναβαθμίσεις και ενημερώσεις λογισμικού. Το ρίσκο αυτό είναι μεγαλύτερο όταν το καλούπι (template) έχει υποστεί μεγάλη επεξεργασία/τροποποίηση για να καλύψει όσο καλύτερα γίνεται τις ανάγκες της επιχείρησης.
- Μη επαγγελματική προσέγγιση της Online παρουσίασης της επιχείρησης. Αυτό το μειονέκτημα εξάγεται από την σύγκριση και αντιπαραβολή όλων των παραπάνω (πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων).
Μύθοι και Παγίδες:
Επιλέγω “template” για να είναι και mobile friendly η ιστοσελίδα μου! ΜΥΘΟΣ
Τα “template” αλλά και μια custom σχεδίαση καλύπτουν όλες τις σύγχρονες απαιτήσεις του ιντερνέτ (για παράδειγμα responsive τεχνολογία για προβολή της ιστοσελίδας από φορητές συσκευές).
Αλλοίμονο αν κάποιος που σχεδιάζει/κατασκευάζει (από το μηδέν) ιστοσελίδες, δεν λαμβάνει υπόψη του αυτή και άλλες 10άδες προδιαγραφές για την βέλτιστη παρουσία της ιστοσελίδας στο διαδίκτυο. Οπότε αυτό δεν αποτελεί κριτήριο επιλογής και δεν διαφοροποιεί το ένα από το άλλο.
Template: Μόδα λόγο κρίσης και αποτέλεσμα λαθών του παρελθόντος
Λόγο κρίσης, η επιλογή χρήσης “template” για την κατασκευή ιστοσελίδων έχει γίνει μόδα (φτηνότερη λύση). Επίσης παρατηρείται το φαινόμενο αισχροκέρδειας από ορισμένες εταιρίες στο παρελθόν οι οποίες ζητούσαν υπέρογκα ποσά για custom σχεδίαση (η οποία δεν πληρούσε βασικότατες προδιαγραφές) και τώρα, ευρισκόμενες σε αδιέξοδο, προσφέρουν φτηνές λύσης (τύπου template) στους πελάτες τους για να μπορεί η ιστοσελίδα να προβάλλεται σε φορητές συσκευές (mobile friendly) και όχι μόνο!!!!
Ερωτήσεις κρίσεως:
- Έχουμε δύο αμάξια (ένα ακριβό και ένα φτηνό). Και τα δύο μεταφέρουν επιβάτες, έχουν όλες τις τεχνολογίες που απαιτούν οι σύγχρονες ανάγκες και πληρούν όλες τις προδιαγραφές.
Εσείς, πoιο θα επιλέγατε και γιατί;
…το ίδιο και εμείς!
- ”Εμένα το προϊόν μου πουλάει από μόνο του. Απλά θέλω μια ιστοσελίδα για να μπορεί ο κόσμος να με “βρίσκει” και να διαβάσει κάποιες πληροφορίες επιπλέον.”
Λέτε το ίδιο να σκέφτεται η COCA-COLA; η MERCEDES; η AEGEAN AIRLINES (που δεν έχει και ανταγωνιστή!!!!);
Σε κάθε περίπτωση και για κάθε επιχείρηση υπάρχει και η λύση που της ταιριάζει καλύτερα.
Εμείς μπορούμε να σας βοηθήσουμε για να κάνετε την καλύτερη επιλογή προσφέροντάς σας την εμπειρία μας, τις γνώσεις μας και τα καλύτερα εργαλεία ανάπτυξης ιστοσελίδων.
Συντάκτης: Γιώργος Κουτσογιαννόπουλος
Αυξήστε τις πωλήσεις σας μέσω Facebook
Τώρα το Facebook, δίνει μια ακόμα επιπλέον δυνατότητα να αυξήσετε τις πωλήσεις σας μέσω της σελίδας του ξενοδοχείου ή της επιχείρησής σας στο Facebook (Facebook Business/Fan page).
Πιο συγκεκριμένα, με την προσθήκη (δωρεάν) του Call-To-Action button, μπορείτε να οδηγήσετε τον πελάτη σας σε μία άμεση ενέργεια αγοράς ενός προϊόντος, ή μιας κράτησης δωματίου ή ενός τηλεφωνήματος ή προβολή μιας ιστοσελίδας (e-shop, booking engine) ή άνοιγμα μιας δικής σας εφαρμογής.
H επιλογή αυτή προβάλλεται και στις οθόνες και app των mobile (Android, iOS). Ο διαχειριστής της σελίδας, έχει την δυνατότητα να παρατηρεί μέσω των στατιστικών που του παρέχει η Facebook, πόσοι επισκέπτες έχουν κάνει χρήση αυτής της ενέργειας.
Η νέα αυτή δυνατότητα αποτελέι ένα ακόμα εργαλείο marketing για τον επιχειρηματία, αυξάνοντας έτσι τις πωλήσεις του, ενώ παράλληλα δίνει στον επισκέπτη την δυνατότητα άμεσης πρόσβασης στις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας!
Διαβάστε περισσότερα μέσω της επίσημης σελίδας στο Facebook.
Συντάκτης: Γιώργος Κουτσογιαννόπουλος
Τi ονομάζουμε “Onsite SEO” και τι “Offsite SEO”;
Διαβάστε παρακάτω για μια σωστή προώθηση στις μηχανές αναζήτησης Yahoo, Bing, Google:
Onsite SEO, είναι οι εργασίες που πραγματοποιούνται στον κώδικα της ιστοσελίδας με σκοπό να βοηθήσουν στην καλύτερη και πιο σωστή προβολή των σελίδων ή ενοτήτων της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης.
Οι εργασίες αυτές περιλαμβάνουν την επιλογή κατάλληλων λέξεων κλειδιών (meta keywords, meta description, content, titles, menus, text links, headings), σωστή ιεράρχηση ενοτήτων και καταμερισμό βαρύτητας στις σελίδες, βελτιστοποίηση του κώδικα για γρήγορο φόρτωμα της σελίδας, χάρτη πλοήγησης (sitemap) και άλλα. Με τις εργασίες αυτές θέτουμε τα θεμέλια για την καλύτερη προβολή και κατάταξη της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης, για τα αποτελέσματα που επιζητούμε.
Αφού έχουμε πραγματοποιήσει τις παραπάνω εργασίες, μπορούμε πλέον με γερές βάσεις να προχωρήσουμε στο Offsite SEO.
Λέγοντας Offsite SEO, εννοούμε τις εργασίες εκείνες που θα κατατάξουν την ιστοσελίδα σας στις υψηλότερες θέσεις στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και οι οποίες γίνονται “εκτός” της ιστοσελίδας (εξού και το “offsite”).
Είναι διαδικασία η οποία έχει να κάνει με εργασίες κυρίως “link building” και τη διασύνδεση της ιστοσελίδας με άλλους συναφείς με το προϊόν συνδέσμους, δημιουργία εταιρικού προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ανάπτυξη επικοινωνιακής στρατηγικής με τον πελάτη. Σε μακροχρόνια βάση το Offsite SEO είναι εκείνο που θα βελτιώσει και θα εδραιώσει την επιχείρησή σας στις υψηλότερες θέσεις των μεγαλύτερων μηχανών αναζήτησης (Yahoo, Bing, Google) για τα αποτελέσματα που επιδιώκουμε. Χρειάζεται χρόνο, χρήμα (ανάλογα πάντα με τον ανταγωνισμό και τη ζήτηση) και συνεχή παρακολούθηση.
Πώς να ξεκινήσετε;
Επικοινωνήστε μαζί μας για ξεκινήσετε μια επιτυχημένη “εκστρατεία” SEO!
www.f-web.gr
www.f-design.gr
https://www.facebook.com/fdesign.fweb
Συντάκτης: Γιώργος Κουτσογιαννόπουλος
Η Google “διαβάζει” τα comments του facebook
Πλέον η Google (πιο συγκεκριμένα τα ρομποτάκια της, “crawlers”) έχει την δυνατότητα να “διαβάζει” και να καταχωρεί στην βάση της τα αναγραφόμενα σχόλια χρηστών και επισκεπτών όπως το υπόλοιπο περιεχόμενο της ιστοσελίδας στην οποία φιλοξενούνται.
Read more »
Τι είναι το Google Plus +1′s και ποιά η “τρομοκρατία” του;
Τι είναι το το Google Plus (+1′s);
Το Google Plus (+1′s) θα λέγαμε ότι έχει την έννοια του “Like” στο Facebook. Όταν κάποιος δηλαδή ψάχνει ή επισκέπτεται μια ιστοσελίδα, θέλοντας να την επιβραβεύσει ή να την προωθήσει, την προσθέτει στο κοινωνικό δίκτυο της Google και κατά συνέπεια στο προφίλ του στο Google. Έτσι η Google αποκτά το δικό της σύστημα αξιολόγησης ιστοσελίδων μέσω των χρηστών του κοινωνικού δικτύου της πλέον.
Ποιά είναι η τρομοκρατία του όμως;
Με το Google +1′s η Google (λέξη συνώνυμη με την “αναζήτηση” στο διαδίκτυο) αποκτά ένα ακόμα μονοπωλιακό όπλο στον χώρο του Internet Marketing καθώς πολλοί ειδικοί έχουν εκφράσει Read more »
Οι πιό ακριβοπληρωμένες λέξεις κλειδιά στο Google!
Δείτε στην εικόνα παρακάτω τις 20 πιό ακριβοπληρωμένες λέξεις κλειδιά στο Google AdWords σύμφωνα με την μέτρηση της εταιρίας online marketing “WordStream”
Αλλαγή στον Αλγόριθμο της Google!
Η Google για άλλη μια φορά αναβαθμίζει τον αλγόριθμο της μηχανής αναζητήσεων. Τί σημάινει αυτό?
Για άλλη μια φορά γίνεται προσπάθεια από την Google για ορθότερη και πληρέστερη αποτύπωση των αποτελεσμάτων των αναζητήσεων από τους χρήστες του internet. Read more »
IPv6 Ημέρα Δοκιμής – Εποχή Αλλαγής
Στις 8 Ιουνίου 2011, το Google, το Facebook, η Yahoo, η Akamai και η Limelight Networks θα είναι μεταξύ ορισμένων από τις μεγαλύτερες εταιρίες – οργανισμούς , οι οποίες θα “σερβίρουν” το περιεχόμενό τους σε IPv6 για ένα 24ωρο “test flight”. Ο στόχος της “δοκιμαστικής αυτής πτήσης”, είναι η κινητοποίηση των οργανισμών σε ολόκληρη τη βιομηχανία – πάροχοι υπηρεσιών Διαδικτύου, κατασκευαστές hardware, προμηθευτές λειτουργικών συστημάτων και των εταιρειών web development – να προετοιμάσουν τις υπηρεσίες τους για το IPv6 έτσι ώστε να εξασφαλιστεί η επιτυχής μετάβαση στην νεα εποχή διευθυνσιοδότησης IPv6.
Σε αυτήν την μετάβαση το παρών δίνει και η F-WEB έχοντας ως στόχο πάντα την παροχή υπηρεσιών ίντερνετ σε υψηλά επίπεδα.
Διαβάστε περισσότερα στην επίσημη ιστοσελίδα Internet Society (ISOC)
Συντάκτης: Γιώργος Κουτσογιαννόπουλος
Ανάγκη προβολής & διαφήμισης στο διαδίκτυο
Στις μέρες μας το διαδίκτυο αποτελεί πλέον ένα από τα βασικότερα εργαλεία αναζήτησης, προβολής, διαφήμισης, σύγκρισης και αξιολόγησης ενός προϊόντος ή μιας επιχείρησης. Read more »